Forsiden

Rassikringa av norske vegar er basert på flaks, meiner styreleiar i Fjordvegen

Rassikring var nok ein gong tema under Arendalsuka 2024. På Fjordvegen si nettside er dette biletet frå riksveg 13 nær Stanatunnelen, Ullensvang i juli 2022 eit godt døme på livsfåren for dei som ferdast på denne vegen. Foto: Fjordvegen.

Rassikring var nok ein gong tema under Arendalsuka 2024. På Fjordvegen si nettside er dette biletet frå riksveg 13 nær Stanatunnelen, Ullensvang i juli 2022 eit godt døme på livsfåren for dei som ferdast på denne vegen. Foto: Fjordvegen.

Rein flaks er det viktigaste elementet i arbeidet med å sikre eit stort tal rasfårlege vegar, skal ein tru Marta Sofie Vange som er styreleiar i Fjordvegen. Denne vegen som strekkjer seg frå Stavanger til Sogndal har heile 34 påviste punkt der rasfåren er overhengande.



 

VIL REVOLUSJONERE RASSIKRINGA: Gründer Kjell Fylkesnes starta Bypass under pandemien. Løysinga kan bli livreddande for mange rasutsette vegstrekningar.

 

PEIKA PÅ TRE FELT: Nasjonalbibliotekar Aslak Sira Myhre kan krysse av på alle dei tre punkta han sette seg føre då han vart kalla inn til jobbintervju for ti år sidan.

 

Rein flaks er det viktigaste elementet i arbeidet med å sikre eit stort tal rasfårlege vegar, skal ein tru Marta Sofie Vange som er styreleiar i Fjordvegen. Denne vegen som strekkjer seg frå Stavanger til Sogndal har heile 34 påviste punkt der rasfåren er overhengande.

IKONISKE BERGMAN – Så fjernt fra romantikkens måneskinn det er mulig å komme, skriver Bodil Fuhr om Anna-Eva Bergman-utstillingen på Nasjonalmuseet.

Marte Ulltveit-Moe ønskjer momskutt for reparatørar. Ho har skrive bok om korleis Norge kan bli eit reparatørsamfunn.

Aktuelle saker