Forsiden

Katalograkett passerte 100 millioner

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010.  Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010. Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

  • Advista solgte nettkalogannonser for over 100 millioner kroner i 2010, med et driftsresultat på mellom 10 og 15 millioner.


 

DENNE INDUSTRI-STRANDA: Dongeri, nylonskjorter, møblar og ferdigpizza - det er litt av ei historie på Stranda.

 

TÅREVÅTT OPPRØR: Bøndene sin kamp for ei rettferdig berekning av jordbruksinntekta enda i tårer.

EVIG KRAFT: Bodil Fuhr har undersøkt kraften i rullestenene etter et besøk i Lambdas niende etasje.

PENGEDRYSS OVER FORSVARET: Statsminister Jonas Gahr Støre er viss på at næringslivet ønskjer auken i forsvarsbudsjetta velkomen.

BUDSTADSKRISE PÅ GANG: Ei dobling av innbyggarar over 80 år dei neste 17 åra skaper utfordringar for eldre som vil bu lengst mogleg heime.

INSPIRERT AV FOSSE: – For meg er nynorsk norsk, sier den unge journalisten Julie Haugen i videomagasinet om Jon Fosse, laga av Nynorsk pressekontor i samarbeid med Fretta (OBM) i høve tildelinga av Nobelprisen i litteratur for 2023.