Forsiden

Katalograkett passerte 100 millioner

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010.  Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010. Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

  • Advista solgte nettkalogannonser for over 100 millioner kroner i 2010, med et driftsresultat på mellom 10 og 15 millioner.


 
  • FLY MEG TIL MÅNEN OG LA MEG LEKE BLANT STJERNENE, skriver Bodil Fuhr etter å ha gjennomført kombinasjonen av sommerferie med flystreik og covid.
 
  • Her viderepubliserer vi videoer og bilder fra verdenspressens dekning av krigen i Ukraina, som ble angrepet av Russland 24. februar 2022.
  • ::
  • BBC har gått opp løypa etter en av de tøffeste russiske elitetroppene i Ukraina.
 
  • Venter flere slike angrep fremover, sier leder for Nasjonal sikkerhetsmyndighet.

:MEMO: Regjeringens bioøkonomistrategi: Helse må være tydeligere med

Christian Hall startet utviklingen av hjertetesten "proBNP" for 20 år siden. Siden farmasigiganten Roche kjøpte rettighetene i 1999 har salget av testen gått i været: De siste årene har Roche solgt proBNP-tester for rundt en milliard kroner per år.